دانلود رمان هکر قلب
◕‿◕❤دست نوشته های دختری که من باشم❤◕‿◕

 

دانلودرمان هکرقلب برای موبایل(جاوا،اندروید،ایفون)،پی دی اف،ایپد،تبلت

نوشتهarish94کاربرنودهشتیا

دانلودرمان هکرقلب

خلاصه ی رمان:

 

من هلیا….ملقب به هکر قلب
و تو پسری مرموز….ملقب به هکر ماشین
من دختری که نه عاشق بوده و نه سعی به معشوق شدن داشته…
داستان من و تو داستان دو آدمی است پر غرور
باخت از آن من نیست…..
عشق من تو را به زانو در خواهد آورد…
یاد من قدم هایت را سست میکند….
و نگاه من دین و ایمانت را به آتش میکشد و تو در خاکستر چشمان من خواهی سوخت….
این من نیستم که غرورم را شکسته و اعتراف میکند….
رمز قلبت در دستان من است….
پس زانو بزن…
و در آخر….
من دختری که عاشق نمیشوم….ولی وقتی در های قلبم برای تو باز شد تو را هم دیوانه ی خودم میکنم……پایان خوش

 

jarمستقیم»۱۷۰۱صفحه

jarمستقیم اپلودبهترین

jarغیرمستقیم

apkمستقیم»اندروید،تبلت

epubمستقیم»ایپد،ایفون

pdfمستقیم»۴۷۲صفحه

pdfمستقیم زیپ

منبع: نگاه دانلود

 


نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت13:04---25 اسفند 1394
رمان زیباییه .مـــــمـــنون
پاسخ:خواهش میکنم


بهار
ساعت15:42---14 تير 1394
رمان رو نخوندم اما از اسمش که بیداست رمان خوبیه
پاسخ:بله رمان قشنگیه


زهرا
ساعت12:13---27 آذر 1393
عالیهههههههههههههه

ماندانا
ساعت13:14---25 دی 1392
ممنون
پاسخ:خواهش عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
بار خدایا… از کوی تو بیرون نرود پای خیالم.. نکند فرق به حالم.. چه برانی چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی.. نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های دختری که من باشم....!!!!! و آدرس man-to-zendegi-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 282
بازدید دیروز : 543
بازدید هفته : 854
بازدید ماه : 825
بازدید کل : 189519
تعداد مطالب : 355
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه