دانلود رمان بازی تمومه
◕‿◕❤دست نوشته های دختری که من باشم❤◕‿◕

دانلودرمان بازی تمومه برای موبایل(جاوا،اندروید،ایفون)،pdf،ایپد،تبلت

نوشته snow girl کاربر انجمن نودهشتیا

لینک جار غیر مستقیم گذاشتم براتون .

خلاصه : هیلا دختریه که زیاد با روحیه های دخترانه آشنایى ندارد و همین باعث میشه که در زندگی اش دچار شکست عشقى بشه

و در همین موقع با پسری بنام کسرى آشنا میشه که او هم مشکلى دارد و هیلا از او تقاضاى کمک میکند تا به او یاد دهد که چکار کند که از عشق اولش انتقام بگیرد

و در ازاى آن او هم به کسرى کمک کند…. پایان خوش

ژانر داستان: عاشقانه،کمدی و اجتماعى ، داستان از زبان دو شخصیت اصلى رمان یعنى هیلا و کسرى میباشد

من از آغوش تو جایی نمی رم برای من همه دنیا همین جاست

تو تنها ساحلِ روی زمینی جهان از بعد آغوش تو دریاست

چنان در عمق آغوش تو غرقم که قلبم رو به رویایی نمی ره

کسی که درک اقیانوسو داره محاله راه دریا رو بگیره

من از آغوش تو جایی نمی رم نمی خوام دستم از دستت جدا شه

برای من خدا این جاست حالا خدا هر جای این دنیاست باشه

از اون روزی که ما تو یادمون هست یکی رو قلبمون رگبار می بست

برای من که امنیت ندارم مگه جایی از اینجا بهترم هست

bazi tamoome

jar مستقیم ۱۴۳۹ صفحه 

jar غیر مستقیم

pdf مستقیم ۲۹۵ صفحه

pdf مستقیم زیپ

apkمستقیم»اندروید،تبلت

epubمستقیم»ایپد،ایفون،تبلت

منبع : نگاه دانلود


نظرات شما عزیزان:

narges
ساعت23:51---8 شهريور 1392
نظرم عوض شد این یکی رو می خونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
بار خدایا… از کوی تو بیرون نرود پای خیالم.. نکند فرق به حالم.. چه برانی چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی.. نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های دختری که من باشم....!!!!! و آدرس man-to-zendegi-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 488
بازدید دیروز : 543
بازدید هفته : 1060
بازدید ماه : 1031
بازدید کل : 189725
تعداد مطالب : 355
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه