دانلود رمان کی گفته من شیطونم؟
◕‿◕❤دست نوشته های دختری که من باشم❤◕‿◕

 

دانلود رمان کی گفته من شیطونم برای موبایل(جاوا،اندروید،ایفون)،تبلت،ایپد،pdf

نوشته SHADI 73 کاربر انجمن نودهشتیا .

خلاصه : من دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم که تو دلتنگم شوی… و محکم در آغوشم بگیــری … و شیطنت وار ببوسیم … و من نگذارم… عشق من … بوسه با لـــجبازی، بیشتر می چسبـــد!!! … پایان خوش

ki gofte man sheytonam(NEGAHDL.COM)

jar مستقیم ۱۷۸۸ صفحه

jar غیر مستقیم

pdf مستقیم ۵۴۰ صفحه

pdf مستقیم زیپ

apkمستقیم»اندروید،تبلت

epubمستقیم»ایپد،ایفون،تبلت

منبع : نگاه دانلود

 


نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت20:04---26 خرداد 1393
خیلی عالیه اگه میشه چند تا رمان جدید که کلکل داشته باشه بهم معرفی کنین
پاسخ:باشه گلم.........حتما
پاسخ:رمان روستای پرماجرا-آقای مغرور خانم لجباز-گناهکار-رمان های خانم پور اصفهانی-ته دیگمو پس بده-باورم کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
بار خدایا… از کوی تو بیرون نرود پای خیالم.. نکند فرق به حالم.. چه برانی چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی.. نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های دختری که من باشم....!!!!! و آدرس man-to-zendegi-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 163
بازدید دیروز : 543
بازدید هفته : 735
بازدید ماه : 706
بازدید کل : 189400
تعداد مطالب : 355
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه