پ ن پ+دانلود موزیک دخترک کبریت فروش با صدای محسن یاحقی در ادامه مطلب
◕‿◕❤دست نوشته های دختری که من باشم❤◕‿◕

http://javad123.fileup.ir/d/2123353/999.jpg

 

دانلود موزیک دخترک کبریت فروش با صدای محسن یاحقی 


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت1:03---4 مرداد 1392
این خاطره واقعیه و مال خودمه...

.

.

رفتم در بقالی یه پسره گفت آقا آب معدنی داری؟

یارو گفت خنک باشه؟

گفت پ نه پ داغ بده من با نعلبکی میخورم...

و فرار کرد...

من رفتم گفتم آقا یه نوشابه بده...

گفت مشکی دیگه؟

گفتم پ...

گفت گمشو بیرون! این چیه یاد گرفتین همه رو مسخره میکنین...

گفتم : بابا میخواستم بگم پنیرهم میخوام...

کلی معذرت خواهی کرد و گفت :

حالا پنیر بسته ای؟

منم گفتم :

پ نه پ متری ...

حالا ندو کی بدو !

نمیدونی چقدر وقتی به رفقام گفتم باهم خندیدیم...

اینو اگه خواستی بذار تو وبت...

سر بزن خدافس...
پاسخ:گذاشتم امیرخان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 3 مرداد 1392برچسب:پ ن پ,طنز,دانلود,دانلود آهنگ,محسن یا حقی,دخترک کبریت فروش,آهنگ جدید,خنده دار, :: 23:29 :: توسط : m-sh

درباره وبلاگ
بار خدایا… از کوی تو بیرون نرود پای خیالم.. نکند فرق به حالم.. چه برانی چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی.. نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های دختری که من باشم....!!!!! و آدرس man-to-zendegi-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 336
بازدید دیروز : 543
بازدید هفته : 908
بازدید ماه : 879
بازدید کل : 189573
تعداد مطالب : 355
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه