sms
◕‿◕❤دست نوشته های دختری که من باشم❤◕‿◕

 

 

قانعم به “یادت” پس یادت را از من نگیر

 

که یادت مهربانترین تصویر دنیاست !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار

 

تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد ، میلرزد !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

رابطه ها زمانی زیبا می شوند که

 

برای یاد کردن هیچ دلیلی جز دلتنگی نباشد !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

 

 

°  °  این °°پیام° ° برفی°   °  °  °  °   °سرد

 

°  تقدیم به ° °  °  ° وجود ° °  گرمت °°   عزیزم !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

وقتی می خندی تمام قندهای عالم در دلم آب می شود

 

لبخند شیرینت پایان روزگار تلخ من است !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

به هوای آرزوهایت اسپندی دود میکنم

 

که دور باشد چشم بد از چشمهای مهربانت !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

عشق مثل نماز خوندن میمونه

 

دیگه وقتی نیت کردی نباید به اطرافت نگاه کنی !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

دستم نقاشی بلد نیست

 

اما دلم برایت پَر میکشد !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

مثل قالی نیمه تمام به دارم کشیده ای

 

یا ببافم یا بشکافم

 

اول و آخر که به پای تو می افتم !!!

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

اگر تو موهام مثل شپش باشی قول میدم

 

برای موندنت تا عید حموم نرم مخاطب خاص !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

درد عاشق را دوایی بهتر از معشوق نیست

 

شربت بیماری فرهاد را شیرین کنید !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

پیامى میزنم اینک برایت

 

به جبران پیامهاى زیادت

 

از آن بابت پیامى میفرستم

 

بدانى بنده هم هستم بیادت

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

تبسم تو تجسم تمام خوبیهاست

 

به تبسمت سوگند که شاد بودنت آرزوی ماست !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا 

 

SMS Ziba

 

 

 

 

اگرچه ساکتم اما به یادتم !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

عاشقى را از قلیان بیاموز که

 

در سرش آتشى و در دامنش اشکى و در سینه اش آه هاست !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

پشت پلک هایم نام تو را نوشتم

 

تا وقتی چشم هایم را بر روی کسی میبندم بداند چرا !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

من باختم ، به خود باختم

 

به تصویر غلط فرشته های آدم نما باختم

 

حال که حماقت هایم را می شمارم

 

آرام آرام این جمله در ذهنم طنین انداز می شود :

 

سنگ باش تا سنگسار نشوی !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

به بعضیا باس گفت :

 

به ما که نمیای ، حداقل به خودت بیا !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

من به تو نگاه میکردم ، تو به ساعتت

 

تو قرار داشتی ، من بی قراری !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

ترس از هیچ چیز ندارم وقتى یقین دارم بیشتر از من کسى دوستت نخواهد داشت

 

بیشتر از من کسى طاقت کم محلى هایت را ندارد ، برو ! ترس براى چى ؟

 

وقتى میدانم یک روز تف مى اندازى به روی تمام آنهایی که بخاطرشان من را از دست دادى !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

آغوشت را هرگونه مایلى برایش باز کن

 

سدها به اندازه آغوششان به دریا خیانت میکنند !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

دیگر این من آن من قدیم نیست

 

اعتمادم را به یغما برده اند ، احساسم را هم

 

پس تو و امثال تو به سراغم نیایید

 

دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم ، نابودت میکنم

 

بابت این من جدید ممنونم !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

طاقت ادامه بازی را نداشتم زمانی که رقیب تازه واردم گفت

 

من جسمم را به او می فروشم و تو احساست

 

کنار کشیدم چون از نتیجه بازی می ترسیدم !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

اعتماد المثنی نداره

 

وقتی رفت دیگه رفته !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

تاریکی که ترس ندارد ؟!

 

از مردمانی بترس که در روز روشن قصد تاراج احساست را دارند !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

به سلامتی عشقی که من را داشت

 

ولی در گوش همه زار میزد که تنهایم !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

همه یادشون میمونه باهاشون چیکار کردم

 

ولی یادشون نمیمونه براشون چیکارا کردم !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

به بعضیام باید گفت :

 

به ارواح جدم ، نیستی در حدم !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

تنها بودنم را نگاه نکن

 

این تاوان لحظه های اعتماد است

 

به کسی که میگفت هیچگاه تنهایت نمیگذارم !

 

 

 

 

اس ام اس زیبا

 

SMS Ziba

 

 

 

 

عادت آدمهاست

 

سیگار هم که کامش را داد زیر پا لهش میکنند !

منبع:bisms.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:اس ام اس,sms,پیامک,زیبا, :: 22:30 :: توسط : m-sh

درباره وبلاگ
بار خدایا… از کوی تو بیرون نرود پای خیالم.. نکند فرق به حالم.. چه برانی چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی.. نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های دختری که من باشم....!!!!! و آدرس man-to-zendegi-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 168
بازدید دیروز : 543
بازدید هفته : 740
بازدید ماه : 711
بازدید کل : 189405
تعداد مطالب : 355
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه